Kızlar dişim iltihap mı kaptı bilmiyorum ama bastırınca elimle ağrı zonklama oluyor ve çenemde acı var bastırınca çenemde acıyor ağrırken diğer dişlerine bile vuruyor ağrı yemek yerken de ağrı yapıyor baskı olduğu için Ama baskı olmayınca hiç ağrı yok normalde ağrımıyor bastırınca ağrıyor elimle dokununca da ağrımıyor baskı yapınca ağrı var ve bu ağrı baskı yapınca oluşuyor ve sonradan geçiyor kendi kendine bu ağrı sağlık ocağı antibiyotik yazdı bugün 5. Günüm sabah olanı içtim akşamı içmedim henüz bu durumu yaşayan oldu mu bu iltihap mıdır bu ve kaç günde geçiyor ikinci kutuyu da yazmış sağlık ocağı ben bir kutu aldım