brgl42 Kızlar 17 gün oldu sezeryan olalı hala sol tarafımda ki dikiş yerim acıyor ve şişliği duruyor ne zaman iyileşiyor acaba
Omeraslan brgl42 dikiş baş ve sonu biraz ağrılı oluyor. Üşütmemeye çalışın. Çok ağrı ve akıntı varsa doktorunuz görmeli.