selinkumsal10 Bebeğimin az ateşi var 1 yaşında 2-3 ay önceden yazdırılmış calpol şurup vardı evde ama buzdolabında muhafaza etmedim bir sakıncası var mıdır
PoppyDaNeer selinkumsal10 Buzdolabında olmasına gerek yok, kuru serin güneş almamış yerdeyse sıkıntı olmaz. Birde 6 ay geçmediyse açıldıktan sonra verebilirsiniz. Emin değilseniz yeni alın.
miabel9 Şurubun bayatlayıp bayatlamadığını anlamak için su testi var. Googledan bakıp bir deneyin isterseniz
birprens_birprenses selinkumsal10 eğer açılmadıysa serin ve kuru yerde son kullanma tarihine kadar açılmış ise 3 ay içinde kullanılması gerekiyor yine kullanılır sorun olmaz ama etkisi de olmaz şurubun
mucizemgelsin61 Buzdolabına konulmaz zaten oda ısısında muhafaza edilir tarihi geçmemişse bişey olmamıştır
alparslan14subat selinkumsal10 şurubun bozulur,bozulmasının şekerlenmiş olduğundan anlayabilirsiniz. Eğer şişenin kenarlarında minik minik top top şekerlenmeler varsa zaten şurupda sulanmış oluyor bu durumda tüketmeyin.
ballitursu selinkumsal10 Bozuk olduğunu sanmıyorum bende ⅘ ay bekleyen calpol şurubu verdiğim olmuştur ateş vs olunca , ama eczacılar verilmemesi gerek diyor 1 aymış raf ömrü açıldıktan sonra .bu doğru mu açıkçası bende merak ediyorum
ikiprensesbebiss selinkumsal10 iki gün önce yüksek ateşten hastaneye gittik elimizde calpol var 2 ay önce aldık demiştik , doktor da zararı olmaz fakat artık işe yaramaz çocuğa etkisi olmaz demişti yenisini verdi bize