Arkadaşlar merhaba , gerçekten olmayınca olmuyor bazen. İlk oğlum sabahlara kadar uyumazdı. Ne yaptıysam olmadı. Şimdi 4,5 aylık bi oğlum daha var. Gündüz pek uyumasa da gece fena değil. Hatta bu atak ayına girmeden önce neredeyse uyanmıyordu gece. Yani çocuğundan kaynaklı. Biz elimizden geleni yapıp akışa bırakıcaz artık. Allah hepimize kolaylık versin.