Kızlar kızım bir yaşına girdi. İşe donmek istiyorum ama nasıl olacak bilmiyorum. Evden çalışma olanağım var ama tek başıma hem iş hem çocuğu idare edebilir miyim? Bebeğim maşallah öyle huysuz vs değil normalde kendi kendine de oynuyor ama yanında biri varsa oynuyor anne ya da baba. Şimdi işe başlasam onu da yanımda oyun halısına bıraksam idare edebilir miyim ki. Benimle aynı durumda olup işe donebilen oldu mu? Yemeğini uykusunu eksiksiz yapabilir miyim? Bir sürü acaba dönüyor kafamda