alpaslanmom_ Kuzeymiram ne bileyim ben üşüdükçe hepimiz üşüyoruz sandım halbuki doğumdan sonra o kadar kan kaybettikki gayet normalmiş
Kuzeymiram sarapchanel cogunuz ustunu örtüyor mu, benimkiler asla örtmüyor , bide oglum illa sadece donla yaticak napicam bilmiyorum 😅
sarapchanel Kuzeymiram ince pike örtüyorum ama takip etmezsem gece açılmış oluyor üstü malasef emmek için uyandığında örtüyorum anca