Kızlar bebeğim 11 aylık işe başladım sabah 8 de emziriyorum giderken 10 buçuk 11 gibi uyurken buzluktaki sütlerimden içiriyorlar sonra 2 buçukta geri eve geliyorum. Buzluktaki sütlerim 1 ay daha dayanır ama sonra ne yapacağım 2 buçuğa kadar dayanır mı emmeden uyur mu sizce. Uykuya emerken dalmıyor emzikle pışpışlayarak uyuyor. Süt sağmayı deniyorum ama sağımla gelmiyor elektrikli süt sağma makinesi kullanıyorum. Manuel daha iyi diyorlar bir de onu deneyeceğim sizce faydası olur mu