kayrasehr Hanımlar çocuğum 4.5 aylık yabancı birini görünce ağlıyor buralar soğuk artık dışarı da çıkamıyorum ne kadar sürecek böyle
FDA kayrasehr çok normal değil mi? Ne sorun var anlamadım. Dışarı da çıkmıyorsanız eve sürekli yabancı mı geliyor.