Dün gece 12- 12.30 arası gerçekleşti yani biz zannettik ki üst kattan Kaynanamlarım dairesinden geliyor onlar sanmış ki biz alt kattan yaptık o sesi ama 2 daireyid ilgilendiren bir ses değil bu ama öyle bir gürültü ki sanki böyle yerin altından mı koptu diyeyim yukarıdan mı geldi diyeyim bizden başka kimse de duymamış hani deprem öncesi ses oluyor Ondan sonra deprem olur ya yani ben sesi duyduktan sonra salondaydım koşa koşa yatak odasına gittim gözlerim doldu orada Dondum Kaldım Eşim bana bakıyor benim eşime bakıyorum böyle nasıl diyeyim çamaşır makinesi çalışırken hani böyle aşırı sallanır sanki yerinden çıkmış gitmiş gibi veya işte soba yakan bilir içinin Külünü karıştırmak için ses çıkar ya sanki öyle bir şey ama o saatte sobayla kim ilgilenecek ben hayatımda böyle bir gürültü duymadım normalde evin içerisinde eşimin annesiyle babasına yapılmış bir büyü var 16 gündür de su içiliyor 21 gün sonunda bozulması için yani dün gece de böyle bir şey kopunca acaba dedi ki okundukça bu üç harfliler rahatsız mı oluyor o yüzden mi oldu çünkü olabiliyormuş yoksa yerin altında mı büyü var yerin altında mı Bir şey var çözemedik acaba diyoruz Hani Büyü Bozuldu onun etkisiyle mi bir şeyler oldu ama çok büyük bir gürültüydü insan tarafından yapılabilecek bir görüntü değil benim yada benden büyük birinin bir yere çarpmasıyla vurmasıyla olacak ses değil