Arkadaşlar merhaba,
Kızım 18 aylık, kaka yaparken yere çöküp kaka diyor. Ben tuvalete gittiğimde onun da gelmesine görmesine izin veriyorum ve çişşş diyor. Hatta kendi lazımlığı var o da oturmak istiyor. Oturtuyorum ama sürekli oturuyor kalkıyor sabit oturmuyor. Velhasıl bu işaretler doğrultusunda tuvalet eğitimine başlmaya karar verdim. Bugün sabahtan öğlen uykusuna kadar bezsiz bıraktım ve ara ara lazımlığa oturttum ama yapmadı. Bir kere altına kaçırdı. Bundan sonra nasıl ilerlemeliyim ne yapmalıyım ne yapmamalıyım. Böyle devam etmelimiyim. Gece uykusunda bezsiz bırakmam gerekir mi,malum havalar serinledi üşür diye endişeleniyorum. Gece bez bağlasam öğrenmez diyenler var çevremden. Cidden ne yapacağımı şaşırdım :) tecrübelerinize ihtiyacım var cünkü gözümde büyümeye başladı bu süreç