Yakın zaman da konya kizilay hastanesinde dogum yapanlar var mı? 4 yıl önce orada doğum yapmıştım ama şuan gitmedim hiç 2 hamileligim dogumum yakın bugün eşimi aramışlar indirim varmış falan 17 bine kadar sonra Bi indirim den daha kaynaklı doğum için 8 bin demişler esim Kızılayı arayıp böyle birsey var mı doğru mu diye sormuş doğru demişler ama cidden böyle birsey varmidir çünkü özeller çok pahalı bide iyi bir doktor var mı orada şuan ilgileri falan nasıl inş bi annemiz vardır da yazar