Merhabalar, benim oğlumda 4 aylık ve 15 günlükten itibaren tek gözünde çapaklanma oluyordu. Gözyaşı kanal tıkanıklığı dediler. Aylarca damla kullandık, masaj yaptım geçmedi. Doktorlar 1 yaşına kadar geçer diyorlar çok üstüne düşmüyorlar. Meğer yaptığım masaj yanlışmış. Doğru masajı yaptım ve 15 gün önce geçti gözü. Yapman gereken masaj; göz pınarının olduğu noktaya dairesel olarak baskı uygulaman. Emzirirken çok rahat yapabilirsin bunu. Bak gör 2 günde geçecek.