Bebeğim 4 ay 18 günlük 4 aya girmeye yakın kabızlık sorunu başladı gazlı bir bebekti ama 3. Aya doğru gazı geçmeye başladı ve kakasını da yapıyordu ama 4 ay la beraber kabızlık sorunu başladı 10 gün yapmadığı oluyor veya daha fazla karnında şişkinlik var gazıda vok kötü kokuyor yaşayan var mı aranızda sadece anne sütü alıyor