Kızlar size bir şey danışmak istiyorum kafam çok karışık çocukların bu zamana kadar hep salonda oyun oynadılar ve her gün o salondaki oyuncakları toplamak gerçekten çok yıpratıcı olmaya başladı aynı bir misafir gelse kesinlikle kabul edemeyeceğim o derece dağınık oynuyorlar kendi odalarına alıştırayım diyorum kendi odalarında oynasınlar o zaman da acaba çok katı mı olur diye düşünmeye başlıyorum sizin çocuklarınız nerede oynuyor nasıl bir düzen kurdunuz tavsiye verir misiniz