tonymontana
Normalde yorumlarını beğenirim, kendime yakın düşüncelerde olduğunu görüyorum. Fakat burada gerçekten çok yüklenmişsin kadına. Evet doğru değil yaptığı ki zaten o da savunmuyor. İstemiyormuş ama olmuş zor bir süreçten geçmiş tek başına kalmış. Böyle bi insana daha fazla yüklenme bence. O da toparlanması gerektiğinin farkında böyle söyleyerek ona bir faydan dokunmuyor, şu an 3 yöntemle korunsa bile o çocuk geri gitmeyecek. Söylediklerin belkide silkeledi onu bilmiyorum ama daha fazla üsteleme, günah. Daha çok taze anne ileride bu günlerini düşünüp kendine ah edecek belki bilemeyiz. O da biliyor yapması gerekenleri ve belkide çoktan yıkadı çocuğu