Minnokkunannesi Kızlar aylardır çekiyorum. Bıçak saplanır gibi sancı giriyor koluma omzuma falan vuruyor. Kardiyolojiye gittim göğüse gittim mideye baktırdım fizik tedaviye gittim ortopedi ye gittim. Bıktım artık.
anneolmak123 Minnokkunannesi aynısı bende oldu bugün randevu aldım benim de boynumdan başlıyor sol kolum omuzum ve göğsüme de vuruyor bazen batma gibi böyle ilk önce kardiyolojiye gideceğim sonra da nörolojiye boyun fıtığıdan da şüpheleniyorum çünkü boynumdan başlıyor Allah hepimize şifa versin benim de komple sol tarafım yani