Kızım bugün 15 aylık oldu. Gün içi ek gıda yiyor hiç mama içmez. Gece uyuduğunda sadece sabaha karşı bi kere mama içiyor.
Bu dönem çok sık uyanıyor sanırım azı dişleri çıkıyor ve her uyandığında su/mama veriyorum geri dalıyor.
Sizce şu an mamayı yani gece beslenmesini bırakmalı mıyım ?
Nasıl bıraktırayım ?