Hanımlar merhaba. 9 aylık bir bebeğim var ve ek gıda sürecindeyiz. Bür süredir gece 5 e kadar sürekli uyanıyor ve gazı var gibi ıkınıyor ve kaka yapana kadar ağlıyor. Bu süre içersinde de 10 dk uykular uyuyup uyanıp ağlıyor. Yaşayan varsa lütfen bi bakar mısınız.