Merhaba anneler bebeğim 33+5 günlükken doğdu şuan kronolojik 3 ay 7 günlük düzeltilmiş 56 günlük. İlk zamanlar hırıltısı vardı doktorlar steteskopla muayene edip ciğerlerinde birşey görünmüyor demişlerdi. Bir süre azaldı hatta geçmişti ama dünden beri yine biraz fazla var burnunu falan temizledim ama hırıltı hâlâ devam ediyor birde sanki nefesi daralıyor acaba soğuk algınlığı mıdır dedim ama soğuk algınlığına dair başka bir belirti de yok ne yapabilirim.