Kızlar 3 yaşında oğlum var artık bizi rahatsız edecek boyutta bir takıntısı var uzun zamandır bu kadar sıkıldığımı hatırlamıyorum. Benim kolumla eşimin veya diğer erkeklerinde kulaklarıyla oynamak gibi bir huyu var be maalesef artık can acıtmaya , insanları bunaltmaya başladı.
Oturuyorum mesela sürekli kolumla oynamak istiyor sürekli elliyor okşuyor öpüyor bazen cimcikleyip ısırıyor hayır dediğim halde istemediğimi söylediğim halde hatta dikkatini farklı yöne çekmek istediğim halde yapıyor bunu 😭 artık bunaldım uyutmak istiyorum o kadar çok müdahale ediyor ki onun ellemeleri yüzünden uykuya bile geçemiyoruz. Aynı şekilde babasına da öyle kulak konusunda aynı şeyi yapıyor ama benim koluma daha çok düşkün. Mesela bu mesajı gizli yazıyorum çünkü oturup 2 dk elimde telefon görse hemen koluma yapışıyor bazen istemsiz artık kızıyorum.
Bu konuyla alakalı psikolojik destek almayı düşünüyorum sizce hangi bölüme götürmeliyim ? Bu temas etme olayında mutlaka psikolojik bir durum yatıyordur diye düşünüyorum.
Erken doğdu 2 ay küvezfe kaldı ayrılık kaygısı falan mı yaşıyor diyorum anlamadım yani hastanede yattığı süre dışında hiç tek bırakmadık da uzun saatli bilemedim evin tek çocuğu tüm ilgi alaka da onda