hilaldorukk Merhabalar 4 yaş oğlumun cildi çok kuruyor daha önce doktora götürmüştük atopik dermatit gibi bir şey olmuştu ama o düzeldi sonra ama kuruluğuna çözüm bulamadık kaşınıyor da kuruyunca bacakları falan nemlendirmek için krem öneriniz var mı acaba