catiy Dün 6 aylık olduk ek gıdaya başladık ve şu sadece çay kaşığıyla içiyor 2 3 kaşık su için biberonlar aldım pipetlerini ısırıyor biberondan veriyorum onuda ısırıyor su içiremiyorum ne yapmalıyım
pnarglg catiy 6aylıkken benimde öyleydi asla içiremiyordum 8aylık anca alıştı içmeye. Zamanla alışıyor canım sen vermeye devam et yine
serife2 catiy bizde ayniydik canim cok normal ben 1 ay nerdeyse hep kasikla verdim sonra philips alistirma bardagiyla basladim cok alisti cabuk simdide 9 aylik oldu pipetliye gectik