durubebek_ uyurken bıle maske taktım kesınlıkle maskesız dolaşmadım yatmadım, ellerımı bebegıme her dokunmadan önce yıkadım kolanyaladım.
Bebegıme ufaktn belırtılerı vardı ama onun bağışıklığını desteklemek ıcın çok ugrastım çok şükür gectı gecmedı arası bı durum yaşayıp atlattı. Anne sütü alıyorsa sık sık ver almıyorsa da yıne sık sık mama ver sıvısıx kalmasın mamalar da bağışıklık desteklıyor artık.ek gıda donemınde ıse ben bol bol portakal ve ıhlamur verdım