merveiyd Yanlışlıkla 2 ile başladım boğuluyor gibi oluyor içmiyor. Biberonu hafif yan yatırarak yavaş yavaş içirmiştim. Sonra 1 numara aldım içti ve devamında 1 numaranın deliğini biraz açtım. Sonra 2 ye geçtik 3 numara çok açık içemedi. 4 aylıkken 4 ü aldım rahatız şu an 5 aylık hala 4 numaradayız. Havalandırma deliği biberonun altındaki beyazda girinti olacak biberon ucundaki yuvarlak yerle orayı denk gelecek şekilde yerleştirin. 1 numara alın E bebek 2 gün içinde gönderiyor siparişleri.