Merhaba anneler yardımınıza ihtiyacım var kızım 23 aylık ve emzik bağımlısı maalesef gece gündüz agzında kendini çok güzel ifade edeb bir çocuk algısı çok açık ve konuşmaları anlaşılır ama emzik sürekli ağzında olduğu için peltek konusmaya başladı dayanamadım artık kestim kendisi tiksinip çöpe attı ama 4 gün oldu gece uykuları kendisine de bize de haram cok zor geçiyo uykuya gece uyanıp krize girip ağlıyo asla susturup tekrar uykuya geçiremiyoruz ve normal bi ağlama değil sinir krizi resmen kucagımıza gelmiyo kendini yerlere atıp ağlıyo tekrar vermek istemiyorum biliyorum bir daha bırakmaz ne yapacağım geçici mi bu durum alışır mı birde daha iki aylık kardeşi var iyice psikolojim bozuldu