Benim kız her haliyle komik ve ağlak 🙈🤭 3 yaş çok etkiledi bizi. “Acil destek!” diye bağırmak istiyorum; beni en iyi Bakırköy paklar 🙈
Kalabalığa girdiğimiz zaman durup dururken eşime “Kocam!” diye sesleniyor.
Terlediği zaman “Abe sıcaktır, geldik bura.” diyor tam stand-upçı potansiyeli var 😅
Yara bandına “Ara bandı.” diyor 🤭
Ay daha çok var aslında ama şu an aklıma gelenler bunlar.
Peki sizin bebişlerin en komik huyları nelerdir?