eymenku 8 aylık Bebeğime sabah kahvaltıda bunları verirken nasıl verebilirim mesela bir yumurta biraz zeytinyağı bir tatlı kaşığı yulaf unu ile pankek tarzı bişey yapıyorum tavada sonra üzerine pekmez tahin sürüp lokma lokma veriyorum ama bu sefer hergun tekrara düşmüş oluyorum farklı şeyler yapayım desem tıkanıyorum bütün pankekler üç aşağı beş yukarı aynı zaten sizin farklı tarifleriniz var mı yoksa böyle aynı şeylerden devam etsem olur mu sıkılmasın istiyorum ama yanlış mı düşünüyorum
organikirmik eymenku ben ayrı ayrı veriyorum onları, tahin, dut/üzüm/hurma özü karıştırıp üstüne badem ceviz vs rendeliyorum, yanına da peynir.
beybitolat eymenku bizimkide 8 aylık sevdiği şeylerse bence sıkılmaz. Bizimki 1 hafta 10 gündür aynı şeyi yiyiyo jsjsjsjs
kimbumadam eymenku Haftalık düşünürsek canım 3 gün haşlama 2 gün omlet 2 gün de pankek verince konu kapanıyo😂 E yanına peynir , zeytin , tahin pekmez , salatalık Mis Kaşık dökmesi yapabilirsin ekstra olarak Arada meyveli yulaf
patatess eymenku Ben patatesli yumurta, menemen ya da tarhanalı yumurta gibi en azından yumurtayı çeşitlendirip yanına ekleme yapıyorum peynir, meyve vs.
eymenku organikirmik yanlış yazmışım sanırım labneyi ayrı veriyorum tabi tahin pekmez karışık labne ve pankek şeklinde bu hafta bütün kahvaltısi aynı oldu nerdeyse sıkılır mi acaba yanlış mı yapıyorum diye endişe ettim nasıl cesitlendirebilirim ceviz badem fikri için teşekkür ederim o gelmemişti hiç aklıma
organikirmik eymenku yani birkaç gün farklı bi şey verebilirsiniz ben bazen fıstık ezmesi veriyorum onlar yerine. Böyle meyve doğrayıp üstüne tahin koyarak verenler de var denemedim öyle ama yani incir kesmiş üstüne tahin gibi, belki denersiniz öyle de. Ben de yarın deneyeyim 😅
aydint Neredeyse Hergün yağda yumurta ekmek domates peynir zeytin yiyor, kahvaltı sonuçta mecbur aynı şeyler
eymenku aydint 8 aylık ya ben daha ekmek vermedim aslında evet kahvaltı sonuçta bizde hep aynı şeyleri yiyoruz ama bebekte seçenek daha az vicdan yaptım 😀
organikirmik eymenku wefood’un chialı keçiboynuzlu fıstık ezmesinden veriyorum, özellikle almadım evde vardı içeriği de temiz diye verdim herhangi bi markanın %100 fıstık ezmeleri olur bence
aydint eymenku tok tutması için veriyorum,ekmeği kendim yapamam, tam buğday cavdar ekmegi alıyorum ama her zaman değil beyaz ekmek veriyorum her öğünde, o da çok seviyo,çölyak değilse maksimum birkaç aya verirsiniz sizde heleki sadece emiyosa
eymenku kimbumadam haşlama verdiğiniz gün yanında labne yada başka herhangi birşeyi normal boş kaşıkla falan mı veriyorsunuz
kimbumadam eymenku Benim bebem 2 yaş şuan ama Evet , kahvaltı alışkanlığı kazanması için ayrı ayrı yemeli hepsinden doymalık düşünmeyin Avokado olabilir mesela hepsinden az az yese bile yeterli
mucizemgelsin61 Genel olarak bende aynı şeyleri veriyorum ya mesela bi gün avokadolu labneli pekmezli yumurta sarısı bebe bisküvisi vs bigün irmikli aynı menüyü yine öyle döndürüyorum arada işte salatalık rendeliyorum cam rendede yada o kahvaltı menüsünün yanına armut üstüne ceviz serpiştiriyorum yada labne üstüne yaban mersini küçük küçük doğrayıp atıyorum oda güzel oluyor ( yine kahvaltı menüsünün yanına ek )
eymenku mucizemgelsin61 tamam teşekkür ederim yaban mersini falan gelmiyor aklıma hiç onları da deneyim cesidim artsın
mucizemgelsin61 Birde artık kendim ne yiyorsam masada onada ufak ufak vermeye başladım ben herşeyden 7 buçuk aylık ..
eymenku aydint bir kaç aya vermek daha mantıklı olur benim için emiyor ama özellikle ilk 9 ay ek gıda ile doymasina gerek yok öncelik anne sütü olsun deniyorya ek gıdayi kendi istediği kadar veriyorum emmek istediği zaman emiyor hâlâ çölyak değil gluten veriyorum tam buğday unundan pankek falan yapıyorum ara ara bizde beyaz ekmek yiyoruz çoğunlukla istese onuda veririm tabi ama bir yaşına kadar vermek için uğraşmam özellikle