hasan033 bende aynıyom 21 de hamile kaldım 22 de anne oldum ama bazen çevremdekilerden dolayı belkide aceba erken mi oldu diye düşünmeden edemiyorum çevremdeki herkes 25 den sonra çocuk sahibi olmuş ben isteyerek oldum ama bazen de insan düşünüyor sizin açınızdsn da öyle oluyor mu yoksa tamamen çevremşe alakalı mı