Kızlar merhaba. Adetim 1 gün gecikti. Döngünün 31. Günü. 1 gün gecikmeyle hemen gebelik olmaz biliyorum ama gece mr çekileceğini hastanede. O yüzden şüphesi olanlara yasak mr. Test yapsam mı çıkar mı acaba? Bide ben de spiral var olmuş mudur ki kazayla🤦🏻♀️ bi akıl verin canlarım please🙏