kizo bebeğin küçük dokuz aya kadar bebeklerde üç uyku oluyor zaten o yüzden etrafı düşünerek nasıl olması gerekiyor diye düşünme her bebek farklıdır kim bebek üç yapar ki bebek iki yapar kim bebek onu da yapmaz o yüzden üç üstü diyorsa üç boyut zaten zamanla azalacak dokuz aydan sonra ikiye düşecek, bebeği de çok kalın giydirme terlerse daha da çok sıkıntı olur o yüzden evde termometre varsa ona bakarsın zaten ideal olan gecesi de uzun kollu bir alt üst pijama ya da kısa kollu bir tişörtle uzun bir pijama yeterli şu an için. Şu an yedi aylık geceleri de kalkması normal illaki kalkacak gününüzü haliyle uyumak isteyecek ve uyuyacak yetişkinler gibi değil sonuçta. Kız dokuz aylık benim kızım gündüz uykularını doğduğundan beri hiç sevmez ama keşke uyusa çünkü uykusuzluktan perişan halde bazen cok guzel 2 uyku yapar sekizinci ayın ortasına kadar üç uyku yapıyordu sabah uyandıktan bir süre sonra az bir şey uyuyordu öğlen bu akşamki yapıyordu. Ayrıca grip içinde bol bol anne sütü alıyorsa emzirir almıyorsa sıvısız bırakma ben bebegimi hastayken ihlamur veriyordum ama benim bebeğim dokuz aya giriyordu