Denizli’denin ilçesinde yaşıyoruz havalar soğudu bir anda evin ısısı 23.5-24.5 arası gösteriyor gece baya serin olmaya başladı 1 yaşına girecek kızım 10 gün sonra şuan pijama takımı veya ince tulum giyiyor ama hafif üzerini örtüyorum açıyor tabi uyku tulumuna geçsem erken mi daha terler mi bilemedim böylede ben üşüyorum oda üşür mü acaba diye düşünüyorum siz nasıl giydiriyorsunuz