catperson ulkuakgc ilk kızımda kullanmıştım, ikinciye hamileyim yine ondan aldım ben. Benim için gayet yeterli 😁
gulkayaa ulkuakgc biz bi tane aldık baby plus güzel istediğim gibi fakat aşırı gıcırdıyor mağazaya söyledik garantiye gidecekmiş ama bizim yedek bi beşiğimiz olmadığı için kaldı
Hiilyuss ulkuakgc ben kullandım benim için tek sıkıntı alt kademeye geçtiğimiz zaman boyum kısa 1.57 eğilip çocugu koyamadım içine😂 yani 6-7. Ayda yer yatagına geçmek zorunda kalmıstık
tkut ulkuakgc ben kullandım kızımda bize yeterli geldi o yatagin bir de yanına takılan titresimi var o titresimi açtım kızımı desteksiz uykuya alistirmistim ben çok rahat etmistim ben tavsiye ederim 😊
ulkuakgc catperson peki benim aldığımın içinde yatak bulunmuyor yataksız şekilde kullanımı nasıl oluyor