serpil2121 net bilgi alınca benimle de paylaşır mısın sizden önce gidersem bende paylaşırım. Ama ben o konuda kadın doğum a güvenirim asla kötü amaçla demiyorum da sağlık ocağına değil çünkü benim ablam kilolu normal de 6 aylık vurulması gerekiyorken 3 aylık vuruluyor ama hormonların da bi bozukluk olmadı tabi herkese aynı etkiyi yapar mı bilmiyorum.