dg34 çocuğu ısıran ve ısırılan bi veli olarak yazıyorum, kızımı 3yaşına getirene kadar kendim ve büyük bi özenle büyüttüm. Naziktir, sırasını bekler, kendini güzel ifade eder, severken hor hoyrat sevmeyiz, oynarken şiddet içerikli oyunlar kurmayız, severken bile seni yerim seni ısırırım tarzı konuşmayız, okulunu, öğretmenini, arkadaşlarını çok sever isteyerek gider ama kızım okulda arkadaşını ısırmış🤦♀️ öğretmeni anında müdahale etsede anlık öyle bi davranışta bulunmuş. 1hafta boyunca parkta mahrum ettik, sevdiği istediği şeyleri pek yapmadık, her seferinde arkadaşlar acıtılmaz diye telkinde bulunduk, arkadaşından özür dilettik, ben aileye kusura bakmayın dedim ama o anlık yada içten gelen bişi olabilir. 2hafta sonrasında başka bi arkadaşıda kızımı ısırdı. Çocuk bunlar deyip geçiyoruz ailelerle birbirimize. Ama davranış tekrarı olmaması önemli olandır.