Doğumdan sonrası reglde ağrı olmaz diyorlardı. Eskiden ilk gün saatlerce ağlardım kıvranırdım ama diğer günler ağrım olmazdı . Şimdide ağrıyı 4 güne yaydı çok aşırı ağrımıyor ama arka bölgeme bir anda bıçak saplanır gibi oluyor çok kötü oluyorum. Rahim tersliği de var . Böyle olan var mı çözüm nedir?