merykaya Kızlar bebeğim 3 aylık iki gün önce burun akıntısı başladı ateş yok ama gazı da 2 gündür çok kötü kokuyor kakası da cıvık yeşil ateşi hiç olmadı çok şükür sizce doktora götürmem gerekiyor mu