Masall_moms01 Merhabalar adanada yaşıyoruz normalde hep klimada yatıyoruz kızım çok terler genelde bugün epey serin olunca klimasız yattık kızım yine çok terlemiş sırtı kafası uyandırıp değişsem uykusu bölünecek huysuzlanacak yine de uyandırmalımıyım
zynprvlfsn Masall_moms01 Ben değiştiriyorum sürekli üzerini bebeğimin, terli bırakmamaya özen gösteriyorum hatta akşam 22: 00 der beri 3 kere değiştirdim
Masall_moms01 iremnazshn yani şuan normal ama sabaha karşı serin olur üzerinde soğur ter sanırım uyandırıp değiştirmeliyim
Masall_moms01 zynprvlfsn evet normalde bende asla terli bırakmam ama klimada yatınca terlemiyordu o yüzden napacağımı bilemedim değşiyim en iyisi
nazlimom_ Masall_moms01 bizmkide aynı doktorum kan vermsini söyledi d vitamini eksikliği de çok terleme yapar dedi