Bebegim 6 aylikken ben de taktirmistim bakir spiral, bugun 12 aylik ve cikarttirdim. Tahammul edemedim cunku adet zamani verdigi agriya ve ayagimi en ufak usutmemde kasiklarimda agri oluyordu. Bunlarin da disinda benim cikartma sebebim ya kayar da fark etmezsem hamile kalirsam korkusuydu. Bu sekilde hamile kalininca spirali almak gerek cunku ve bunun da dusuge sebep olma ihtimali var. Biraz uc bir ornek belki ama agrilar da buna eklenince ben cikardim. Herhangi bir sorun yokmus yerinde duruyormus da aslinda ama senin vucuduna uyum saglamamis demisti doktorum. Ama iliski acisindan asssiri pratik ve kafa rahatlatan bir seydi , kullanabilmeyi isterdim. Insallah siz kullanabilirsiniz rahatca