bebekannesiiin 2 test yaptım ikisi de pozitif, kan verdim negatif hangisi doğru şaştım kaldım Pzt günü sağlık ocağına gideceğim daha önce başına gelen oldumu acaba
patlakprezervatif bebekannesiiin ilk gebelik testim negatif çıktı kan verdiğimde değerim 1,20ydi.10 gün sonra kan verdim 420ydi ve tekrar gebelik testi yaptım negatif çıkmıştı. İkinci testi kan sonucunu beklerken yapmıştım
queen_bee Benimde aynı dediğiniz gibi oldu, 2 test yaptım ikiside silik çizgi çıktı. Kadın doğuma gittim, kan verdim negatif çıktı ve aynı gün regl oldum. O yüzden o testlere artık hiç güvenmiyorum😄