Herkese merhaba. Oğlumu göz doktoruna kontrole götürmüştük. Ekranda gösterdikleri resimleri hepsini bildi. Ama damla damlatıldıktan sonraki kontrolde 1 derece astigmat çıktı. Gözlük başlayalım. Muhtemelen taktırmayacak düzenli ama en ucuz gözlüğü alın bi bakalım gidişata dedi 2 ay sonra kontrole gelin dedi. Bu durum genetik bi durum dedi. Çoxuğu Bu şekilde olan ve derecesinde gerileme olan var mı ya ilerlerse diye korkuyorum . İlerde göz tembelliği vs olur dedi doktor