annevebebegiii__ sabah yikama sonrasi nemlendirici ve günes kremi,gunlük makyajı bazen ewdede yaparım..dısarı makyajsiz cikamiyorum aliskanlik bu..gece uyurken yuz temizleme sonrasi nemlendirici ve serum kullanırım.trnaklarıma kalicı oje yaptırıyorum 3 haftada bir yenilenir.saçlarım 4 ile 6 ay arasında keratin yaptırırım.cildim kuru bi yapiya sahip gunde 2 3 kez mecburen yoğun bi şekilde nemlendrici kullanıyorum.sabit bi zamanı yok ama gerekli duydugum zamanlarda cilt bakımına gidiyorum.