Kızlar bebeğim 9 buçuk aylık. Doğduğundan beri bir kere bile gece yatırdım sabah kalktı olmadı. Hadi onu geçtim ben çoktan zaten ama son 2 aydır yarım saatte bir 15 dakikada bir uyanıyor ve artık gerçekten bitmiş bir vaziyetteyim. Hamdolsun sağlıklı iyi ama ben bittim ve mutlu anne mutlu bebek sözünün eseri olarak yorgun ve uykusuzum bebeğimle yeterince ilgilenemiyorum onu da mutlu edemiyorum. Eşim uzun saatler çalışıyor ona bırakamıyorum. Benim bebeğimde böyleydi şunu yaptım daha iyi oldu diyebileceğiniz bi öneri var mı ? Gerçekten yıprandım artık. Bu arada yanımda yatırmayı da denedim ayrı yatmayı da. Mama yemiyor emiyor ama doyduğuna eminim. Diş şuan yok ve dediğim gibi kısa bi süreç değil bahsettiğim uzun zamandır böyle. Sebebi ne olabilir, ne yapabilirim? Lütfen yardımcı olun.