Kızlar makınayı aldım hatta suan mayalamaya koydm ama emin olmak ıstedım buzdolabından sütü cıkarttıgım gibi mayayı pay ettm karıstırdım haznelere koydm butona bastım 10-12 saat sonra kapatacagım fakat kıtapcıgında hazneye ısıtılmıs sogutulmus su da konulabılır yada dırekt hazneye koyulup ta olabılır dıyor sız hangı turlu yapıyorsunuz acaba ? Su koymadm ama ılk defa kıllandıgım ıcın tedırgn oldum acıkcası.