moonrisekingdom Bizde baston bebek arabası var ama kabin boy değil katlanınca bastın gibi oluyor uzun ince. Uçağa binerken nereye teslim ediyoruz? İnince valizleri bekliyoruz baya, onu da mı uzun bekliyoruz? Bilen yardımcı olabilir mi?
Melisinannesii moonrisekingdom bavulları uçağa verirken bebek arabasına bi etiket takıyolar. Uçağın kapısına kadar arabayla gidiyosun orda bırakıyosun. İnerken de bıraktığın gibi uçağın kapısından alıyosun bebek arabanı
Ballilokmam11 moonrisekingdom normalde uçak kapısına kadar gidiyorsunuz ve orada bırakıp orada alıyorsunuz ama havaalaninda göre durum degisedebiliyor
Havvaana moonrisekingdom biletinizi alırken checkin yaparken felan görevliye bebek arabasını uçak altına vermek istiyorum deyin onun için hem etiket yazıyorlar hem de poşet veriyorlar. Uçağın kapısına kadar götürüyorsun kullanıyorsun uçağa binmeden önce kapatıp poşete koyup görevliye veriyorsunuz. İnerken de uçak boşalana kadar arabalar da çıkmış oluyor aldığınız yerden kullanmaya devam edebiliyorsunuz
hilalgoktugnuri Allahım birisi iç sesimi duyup bu postu açmış allah razı olsun yanıt olunca buradayım 🙏🏽🙏🏽