Oğlum 9 aylık ishal kusma yüksek ateşten yatış yapıldı damar yolu bulunamiyo beş altı defa denendi üç ayrı hemşire denedi yok çocuk ağlamaktan helak oldu bayilcam ben de vallahi yorgunluktan üzüntüden mideme vurdu resmen. Şimdi acilde deneyimli bir hemşireye yönlendirdiler de oraya götürcem çocuğu yenidoğan hemsiresinden rica etmişler kabul etmemiş çocuk su gibi ishal yapiyo sıvı kaybediyo bir de uzun süredir enfeksiyonla savaşıyoruz surupla gecmiyo mecburen damar yolundan verilmesi gerekiyo