Yurumuyorsa astornot mont, yuruyorsa normal mont. Geçen kış astronot kullandık, Ocak subat gibi yürümeye başladı ve sanki zorlandı astronotla. Bide astronot giydirmesi çıkarması zor geldi bana, evden giydik çıktık misal AVM ye gittik e AVM sıcak oluyor cikartman gerekiyor vs gibi dertleri var. Bu kış normal mont tercih edeceğim, bot konusunda deneyemim yok geçen kış lazım olmadı ama bu kış aktif çıkarız disariya bende burda bekliyim