hilalgoktugnuri 4 aylık erkek bebek son iki gündür sol kulağını çekiyor sürekli. Damakları çok şişti diş belirtilerimiz var. Acaba dişten mi. En son muayene geçen hafta oldu genel olarak bir sorun olmadığını söyledi doktor.
patlakprezervatif hilalgoktugnuri evet dişe bağlı olabiliyor. Benim bebeğimde ara ara kulağını çekiyor
[silindi] hilalgoktugnuri muhtemelen diştendir acı çekmesine izin vermeyin dişlik veya süt döndürün verin, tetagil ya da içeriği temiz diş jelleri var ayına uygun bulabilirseniz.
derinmavi57 hilalgoktugnuri benim kızımdan 4 aylıkken kulağını çekiyordu herkes ve kendim dişten diye düşündük çünkü salyasıda çok aktığı ve her bulduğunu ağzına götürdüğü için ama sonra içim rahat etmedi bir doktora götürdüm kulağı iltihap olmuş damla kullandık geçti yani bi doktora gösterin benim gibi olmasın
hilalgoktugnuri [silindi] az önce mama verdim orada bile çekiyor korktum bir sorun mu var dçye açtım postu açıkcası 😔
[silindi] hilalgoktugnuri Oğlum her diş ağrısında kulağıyla oynardı korkulacak bir şey yok bence kontrol et yinede için rahat etmezse bi doktora danış istersen
hilalgoktugnuri [silindi] tetagil aldım diş kaşıyıcıları pek işe yaramıyor ama hışırtılı kitapları parçalayacak az kaldı 😂😂
annemiyimneyim hilalgoktugnuri büyük ihtimalle diştendir. Benim bebeğimde diş çıkarma öncesinde hem kulak hem saçlarını çekiyordu. Ağrısı oldukça yapıyor. Dişleri patlayınca çekiştirmeyi bıraktı.