nnoktaa ay hatırlamıyorum artık ama çok küçükken başlamıştık kitapla haşır neşir etmeye, yırtılan yıpranan kemirilenler de olmadı değil tabi.
Uyku rutinine dahil edip ısrarla devam ederseniz zamanla alışabilir gibi. Benim kızım seviyordu en başından beri kağıt kalem kitapla uğraşmayı bazı çocuk da sevmiyor işte bireysel farklılıklar diyeceğim.
Ben kurtardım yedi yaşında artık kendisi okuyor yatağa gidince 😂 hatta okurken daha kolay uykuya daldığını da keşfetmiş.
Şimdi hamileyim anlaştık bebek doğunca ona ablası okuyacakmış kitap🫢