Merhabalar , Bebeğim 10 aylık, Menenjit aşısı 2.doz yaptırdık bugün. 3-4 saat sonra yan etkiler başladı. Huzursuzluk, halsizlik,ağlıyor sürekli,ağrısı olduğu çok belli. Hafif ateş var,37lerde. Uyuyor ama uykusunda sürekli bağırıyor sızlanıyor. İçim gidiyor. Calpol verdim yaklaşık 4 saat önce. Siz de durumlar nasıldı, bu etkiler kaç saat sonra geçti ?