mommmmyys Görüntü çok net değil 10+4 hafta içinize ne doğdu 🌸 eli ayağı düz sağlıklı sıhhatli olsunda önemli değil ama insan merak ediyor 🫶
mommmmyys Hnurrrrrrrr teşekkür ederim doktorda en erken ne zaman belli olur ki ? Unutmuşum herşeyi ☺️ siz usg den mi anlıyorsunuz içinize mi doğdu
Hnurrrrrrrr mommmmyys ultrasondan anlıyorum genelde her şeyi belli oluyor erkek bebeklerin 6-7 haftalıkken falan elleri ayakları çıkıyor, ve kafaları büyük oluyor ☺️
Hnurrrrrrrr mommmmyys 12-14 haftalıkken falan belli oluyor özellikle erkek olursa, ama genelde 15-16 da söylüyorlar devlet hastaneleri